فنون زيبايي خانم ها [

 مهمترين و حساس ترين عضو بدن که در عين حال نقش مهمي در زيبايي ايفا مي کند, پوست است. بهتر است

بگوييم پايه زيبايي صورت داشتن پوستي زيبا , سالم و نرم است. به چند نکته مهم براي داشتم پوستي سالم

توجه کنيد:
1 - تغذيه مناسب اثر بسيار مطلوبي روي پوست صورت دارد. ميوه و سبزيجات تازه( بخصوص سبزيجاتي که رنگي هستند مانند هويچ, گوجه فرنگي و کرفس) را حتما در رژيم غذايي خود جاي دهيد.
2 - از خوردن سرخ کردني ها و سسهايچرب خودداري کنيد.
اين را بدانيد که اولين اصل براي داشتن پوست زيبا و شاداب , دروني سالم است.
3 - يکي از مهمترين مراقبت هاي پوست ،تميز نگاه داشتن آن است. گرد و غبار , آلودگي هوا, کم بودن رطوبت هوا از جمله عواملي هستند که باعث پيري زود رس مي شوند.

اما در ابتدا به چگونگي تميز کردن پوست صورت مي پردازيم:
بهترين روش براي از بين بردن آلودگي پوست, پاک کننده هاي مناسب است هرگز از صابون عادي براي شستشو صورت استفاده نکنيد زيرا باعث خشکي و شکستگي آن مي شود.
هرگز با آرايش نخوابيد, زيرا بهترين زمان براي تغذيه و تنفس پوست ،شب هاست. بنابر اين قبل از خواب صورت خود را تميز کنيد و سپس کرم شب و دور چشم را استفاده کنيد. 
براي تميز کردن صورت به اين نکات توجه کنيد:
1 - ابتدا صورت خود را با شير پاک کن تميز نموده سپس با آب فراوان 10 تا 15 بار شستشو دهيد.
2 - بدون اينکه پوست را خشک کنيد بعد از 5 دقيقه کرم شب را به صورت ماليده و کرم دور چشم را زير چشم از استخوان بالاي گونه به طرف داخل با نوک انگشتان با حرکاتي آرام بماليد.
هرگز دور چشم را ماساژ ندهيد زيرا پوست اين ناحيه بسيار حساس است , سعي کنيد هميشه دور چشم را مرطوب نگه داريد.
شلوار هاي جين کشي زيبا هستند اما هرکسي در آن احساس راحتي نمي‌کند. در عوض شلوارهاي جين راسته، شبيه شلوارهاي کش هستند اما پاچه آنها تنگ و چسب نيست. اين نوع شلوارهاي جين راسته شما را قد بلندتر و باريک تر نشان مي‌دهند.
اگر مي‌خواهيد يک کيف را در چند فصل استفاده کنيد، به پيشنهاد ما توجه کنيد. يک کيف کلاسيک با ظاهري شبيه خورجين شتر. حتما به سايز آن توجه کنيد که زياد بزرگ يا کوچک نباشد . به راحتي مي‌توانيد آن را با انواع جين‌ها يا کت و شلوار ست کنيد.
استفاده از طلا و نقره با هم به نظر موجه مي‌رسند، اما هيچ وقت گوشواره‌هاي طلا با نگين قرمز را به همراه ساعت طلاي زرد و گردنبند طلا سفيد نياندازيد.
در اين صورت انگار يادتان رفته که چه نوع جواهراتي را با هم به کار برده‌ايد و به نظر مي‌رسد که فقط خواسته‌ايد جواهراتي را که داريد به نمايش بگذاريد بدون اين‌که هيچ‌گونه هماهنگي داشته باشد.
اگر موهاي سفيدتان رشد زيادي دارند و دايم بايد آن را رنگ کنيد از رنگ موهاي تيوپي استفاده کنيد.اين تيوپ‌هاي رنگ درد سر وکثيفي مخلوط کردن اکسيدان و رنگ را ندارند چون هر دو با هم از تيوپ خارج مي‌شوند.
آيا مي‌خواهيد هرچه سريعتر از شر چين و چروک‌هايتان خلاص شويد؟ مي‌توانيد نوارهاي کاغذي مخصوص را از داروخانه تهيه کنيد( البته اگر اين چسب‌ها در داروخانه‌هاي ايران هم موجود باشد) و شب‌ها قبل از خواب آن را روي خط‌هاي پيشاني و يا چروک‌هاي دور چشم بچسبانيد و صبح آنها را کنده و در همان نقاط کرم ضد چروک بماليد.
اگر پوستي خشک داريد به جاي استفاده از پنکيک يا رژگونه‌هاي پودري از کرم پودر يا رژگونه‌هاي کرمي استفاده کنيد.
سايه‌اي را انتخاب کنيد که از رنگ طبيعي گونه‌هايتان روشن‌تر باشد چون چهره شما را شاداب و زنده‌تر نشان مي‌دهد. با انگشت اشاره رژگونه کرمي را روي گونه با ضربات کوچک پخش کنيد.
اگر به حفاظت از چشمتان در مقابل اشعه ماوراء بنفش توجه نمي‌کنيد منتظر افزايش خطر بيماري‌هاي چشم‌تان باشيد.
بنابراين به دنبال عينک‌هاي آفتابي باشيد که حداقل 99 درصد اشعه‌هاي ura و urb را برگردانند.
پيراهن‌هاي نخي مخصوصا براي تابستان بسيار مناسب و زيبا هستند اما مراقب طرح روي آن باشيد. گل‌هاي روشن بايد کوچک باشند و گل‌هاي تيره درشت. مي‌توانيد آن را با يک ژاکت خشک و شق ورق يا يک کمربند سفت و پهن بپوشيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کامپیوتر ، ،
برچسب‌ها: