هفت کوتوله های دنیای واقعی را دیده اید؟

 

هفت کوتوله های دنیای واقعی را دیده اید؟

شاید خیلی از افراد تصور کنند آدم کوتوله ها فقط در فیلم ها و کارتون ها وجود دارند اما این گونه نیست و در دنیای واقعی نیز این افراد زندگی میکنند.

آمبر استرمر و ترند جانسون زن و شوهری گرجستانی تبار هستند که به صورت مادر زادی کوتوله به دنیا آمده اند.آن ها پس از ۱۳ سال زندگی در کنار هم،حال دارای ۵ فرزند کوتوله هستند که به خانواده ۷ کوتوله مشهورند.

ترند و همسرش آمبر اولین بار در انجمن معلولین هم دیگر را دیده اند.بعد از ۳ سال و نیم با هم ازدواج کردند و درست ۵ ماه بعد از ازدواجشان در کمال ناباوری آمبر باردارشد.او تنها ۵۳ سانتی متر قد دارد!

هفت کوتوله های دنیای واقعی را دیده اید؟

به تازگی آن ها در یکی از برنامه های تلویزیونی با عنوان “خانواده های موفق،زوج های خوشبخت” دعوت کرده بودند.آمبر مادر ۵ کوتوله است.وی درباره زایمان هایش می گوید: تمامی دکترانی که من در هنگام اولین بارداری ام به آن ها مراجعه کردند به من قاطعانه هشدار دادند که باید بچه را سقط کنم چرا که معلوم نبود که وی نیز مانند من و همسرم کوتاه قد هست یا نه! از طرفی ۹۰ درصد احتمال داشت که هر دوی ما سر زایمان از بین برویم.ولی خواست خدا چیز دیگری بود.و من بعد از پسر بزرگم ۴ فرزند دیگر نیز به دنیا آوردم.دومین فرزندمان،دخترم الیزابت به فاصله ۲ سال بعد به دنیا آمد.بعد از الیزابت خدا ۲ دختر دوقلو به ما داد که آن ها نیز هر دو کوتاه قد هستند.و ۵ سال پیش نیز آخرین فرزندم را به دنیا آوردم.

در زمان کودکی پسرم مشکلات زیادی وجود داشت.او به خاطر قد کوتاه و جثه کوچکش نمی توانست در میان همسالان خود حضور یابد. دیگران او را با تعجب نگاه می کردند و همین باعث ناراحتی من و همسرم می شد.ولی به تدریج این مشکلات عادی تر شده و اکنون که پسر کوچکمان ۵ ساله است به راحتی با دوستانش بازی می کند.

هفت کوتوله های دنیای واقعی را دیده اید؟

ترند در ادامه صحبت های آمبر می گوید: من و همسرم ،بهترین دوستان فرزندانمان هستیم.آن ها کودکان با استعدادی هستند.ما به آن ها افتخار می کنیم.

این خانواده گرجستانی تحت حمایت دولت هستند و هزینه تحصیل و درمانشان را دولت تأمین می کند.

هفت کوتوله های دنیای واقعیهفت کوتوله های دنیای واقعی را دیده اید؟

 

هفت کوتوله های دنیای واقعی را دیده اید؟

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دانستنیها ، ،
برچسب‌ها: