هتل جالب viura درروستای ویلابوئنا د الابا دراسپانیا + عکس

 هتل جالب viura درروستای ویلابوئنا د آلابا توسط معماران محلی mup ARQ ساخته شده است. در این پروژه ی معماری طرح های معماری مختلف با هم ترکیب شده و به شکل مکعب های مختلف بر روی هم قرار گرفته اند تا یک هتل عجیب و زیبا را به وجود بیاورند. این هتل در دامنه ی یک سنگی قرار گرفته است، طبقه پایین تر آن شامل یک رستوران، سالن ورزش، کافه تریا و جایگاه کامپیوتر و اطلاعات است.

۳۳ اتاق لوکس و سه سوئیت در سه طبقه بالایی قرار گرفته است. علاوه بر این تعدادی دوچرخه به صورت رایگان در دسترس مهمانان این هتل قرار می گیرند تا افراد را به استفاده از حمل و نقل پاک برای گردش در اطراف تشویق کنند.

تصاویر دیدنی از طراحی جالب هتل viura در اسپانیا تصاویر دیدنی از طراحی جالب هتل viura در اسپانیا تصاویر دیدنی از طراحی جالب هتل viura در اسپانیا تصاویر دیدنی از طراحی جالب هتل viura در اسپانیا تصاویر دیدنی از طراحی جالب هتل viura در اسپانیا تصاویر دیدنی از طراحی جالب هتل viura در اسپانیا تصاویر دیدنی از طراحی جالب هتل viura در اسپانیا تصاویر دیدنی از طراحی جالب هتل viura در اسپانیا تصاویر دیدنی از طراحی جالب هتل viura در اسپانیا تصاویر دیدنی از طراحی جالب هتل viura در اسپانیا تصاویر دیدنی از طراحی جالب هتل viura در اسپانیا تصاویر دیدنی از طراحی جالب هتل viura در اسپانیا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جهانگردی و ایرانشناسی ، ،
برچسب‌ها: