منزل شخصی مستر بین (تصویری)

روان سباستین ادکینسون، کمدین معروف انگلیسی را کسی به این نام نمی‌شناسد. اما نام مستربین شهرت زیادی در سراسر دنیا دارد.

این کمدین انگلیسی با حرکات شیرین و به یادماندنی، نویسنده هم هست و بخش زیادی از آثار شناخته‌شده‌اش مانند همین داستان‌های مستر بین را خودش می‌نویسد.

او در سال ۱۹۵۵ در دورهام متولد شد. والدینش کشاورز بودند. برادر بزرگتر او یک اقتصاددان برجسته معروف در اروپاست.

ادکینسون در دانشگاه نیوکسل مهندسی الکترونیک خواند و سپس در رشته تئاتر ادامه تحصیل داد. او در سال ۱۹۹۰ ازدواج کرد و اکنون دو فرزند دارد.

ثروت تقریبی او ۱۰۰‌میلیون پوند تخمین زده ‌شده‌ است. او علاقه زیادی به ماشین دارد و حتی مجموعه‌ای از ماشین‌های قدیمی را جمع‌آوری کرده ‌است.
تصاویری که می‌بینید خانه او را در روستایی در شمال انگلستان نشان می‌دهد …

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین

منزل مستر بین


برچسب‌ها:

 

گریم عجیب سحر قریشی و … در فیلم نار!

فیلمبرداری فیلم متفاوت نار به کارگردانی بهاره رضایی و با حضور جنجالی و دیدنی بازیگران زن سینما در گریم های متفاوت در تهران ادامه دارد.
در این فیلم بازیگران زن سینما در گریم های متفاوت و جنجالی مقابل دوربین قرار گرفته اند و هنوز داستان فیلم به صورت کامل منتشر نشده است.
در ادامه می توانید تصاویر سارا خوئینی ها,سحر قریشی,فقیهه سلطانی و گلاب آدینه و … را با گریم های متفاوت در این فیلم مشاهده نمایید.


برچسب‌ها:

 

چه کسی استعداد «مستر بین» را کشف کرد؟

آفتاب-حسین عیدی‌زاده: برای اولین بار رادنی اتکینسن، برادر بزرگتر روآن اتکینسن یا همان «مستر بین» معروف استعداد طنز او را کشف کرد.

به گزارش تلگراف، موفقیت عظیم در شبکه‌های تلویزیونی سراسر دنیا، جوایز مختلف و دو فیلم سینمایی و یک سریال کارتونی نشان می‌دهد «مستر بین» یکی از موفق‌ترین شخصیت‌های دنیای کمدی است.

تا امروز همه این موفقیت را حاصل همکاری روآن اتکینسن و ریچارد کرتیس، نویسنده متن‌های «مستر بین» می​دانستند اما رادنی اتکینسن، برادر بزرگتر روآن در گفت‌وگویی اعلام کرده که او برای اولین بار پتانسیل‌های برادرش را کشف می‌کند.

رادنی گفت: «سال‌ها زحمت کشیدم تا روآن شخصیت بین را جدی گرفت، مردی که روی نیمکت پارک غذا می‌خورد و پتانسل تبدیل شدن به یک شخصیت جهانی را داشت.»

او افزود: «اوایل دهه ۱۹۷۰ بود و من آن موقع به عنوان استاد به دانشجویان دانشگاه ماینز در آلمان کمدی بریتانیا را درس می‌دادم. آن زمان به نظرم رسید که استفاده از کمدی بی‌کلام می تواند شیوه کمک آموزشی خوبی برای دانشجویان باشد. آنها باید برای نمایش کمدی نقد می‌نوشتند و اجرای بی‌کلام نیاز آنها به دانش زبان انگلیسی را رفع می‌کرد. نتیجه این کار یک موفقیت بزرگ در آموزش بود.»

برادر بزرگ «مستر بین» در ادامه گفت: «سرشت جهانی کمدی بی‌کلام و جذابیت جهانی آن امری مسلم بوده و هست و روآن همان سال‌ها چنین شخصیتی خلق کرده بود.» اما روآن اتکینسن چندان به شخصیت مخلوق خود اعتماد نداشت. رادنی درمورد پتانسیل‌های این شخصیت بارها با او صحبت می‌کند اما پاسخ روآن «غرولندهای زیرلبی» معروف مستر بین بود.

در هر حال به نظر می‌رسد صحبت‌های برادر بزرگتر روی روآن تاثیر می‌گذارد، اولین قسمت سریال «مستر بین» سال ۱۹۹۰ پخش شد و پخش آن تا سال ۱۹۹۵ ادامه داشت و هرقسمت آن را ۱۸ میلیون نفر تماشا می‌کردند.

رادنی اتکینسن که استاد دانشگاه است و مقالات گسترده‌ای در زمینه اقتصاد و سیاست منتشر کرده متولد ۱۹۴۸ است و روآن پنج سال از او کوچک‌تر است. او در خاتمه گفت: «نمی‌دانم نتیجه نصایح من بود یا تصمیم خود روآن اما بالاخره این شخصیت را جدی گرفت. در هر حال او که تشکری از من نکرد!


برچسب‌ها:

 

دریاچه ای شب تاب و عجیب در استرالیا +تصاویر

دریاچه گیپسلند در استرالیا در تابستان سال ۲۰۰۸ شاهد واقعه عجیبی بود. این واقعه که توسط میکرو اورگانیسم های شب تاب ایجاد شد دریاچه را برنگ آبی فلورسنت درخشان در آوردند.


برچسب‌ها:

 

زیباترین دریاچه جهان

 


برچسب‌ها:

 

زیباترین ویلای جهان

زیباترین ویلای جهان خانه آبشاری فرانک لوید رایت است .خانه ای در دل طبیعت و طبیعتی در دل خانه. شاهکاری که دیگر تکرار نمی شود.

زیباترین ویلای جهان

زیباترین ویلای جهان


برچسب‌ها:

 

تصاویر : طولانی ترین و زیباترین پل دنیا

طولانی ترین پل دریایی دنیا به طول ۴۲٫۵ کیلومتر در چین با بودجه ۲٫۳ میلیارد دلار راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این پل که در مجموع از ۸ مسیر حرکت تشکیل شده است در «کینگدائو» واقع در استان «شاندونگ» در شرق چین قرار دارد.

این پل با طول ۴۲٫۵ کیلومتر و پیشی گرفتن از رکورد قبلی که متعلق به پل «دریاچه Ponchartrain Causeway» در لوئیزیانا به طول ۳۸٫۳۵ کیلومتر بود توانست به طولانی ترین پل دریایی دنیا تبدیل شود.

این پل از طریق خلیج «ژیائوژو» شهر بندری «کینگدائو» را به جزیره «هوانگدائو» متصل می کند.

فاصله میان این دو منطقه بیش از ۳۰ کیلومتر از وسط دریا است و این پل مسیر ۴۰ دقیقه ای بین این دو شهر را به حدود ۲۰ دقیقه می رساند.

براساس گزارش لارپوبلیکا، این پل در مسیر خود وارد یک تونل ۱۰ کیلومتری نیز می شود. ساخت طولاترین پل دنیا که از می ۲۰۰۷ آغاز شد ۱۴٫۸ میلیارد یوآن (۲٫۳ میلیارد دلار) هزینه داشت.


برچسب‌ها:

 

مسیر مارپیچ وحشتناک در چین

شاید نظیر این جاده ی پیچ اندر پیچ در هیچ جای دنیا نباشد. این جاده که مسیر صعود از جنوب چین و یکی از دیدنی ترین مناظر در استان هونان است، پایین ترین بخش آن ۲۰۰ متر زیر سطح دریاست، در حالیکه بالاترین حد آن نیز تا ۱۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد و در نوع خود طولانی ترین مسیر مارپیچ در جهان است. تاب و چرخش این جاده برای رانندگانی که مشکل قلبی دارند اصلا توصیه نمیشود.


برچسب‌ها:

 

دهن گشاد ترین آدم دنیا + عکس

فرانسیسکو دومینگو ژاکیوم ۲۰ ساله اهل سامبیزانگا از آنگولا توانست در مسابقه پهن ترین دهان جهان در رم با گذاشتن یک قوطی کوکا کولا در دهان خود با ۱۷ سانتی متر پهنا رکورد پهن ترین دهان جهان را بشکند.

در مسابقه برگزار شده در رم همه با استفاده از فنجان قهوه ، بطری آب جو و چیزهای دیگر سعی کردن عنوان پهن ترین دهان جهان را از آن خود کنند ولی هیچکس نتوانست مانند فرانسیسکو که از نظر هیبت مانند یک فک آنگولایی می باشد یک بطری کوکا کولا را در دهان خود جای دهد.


برچسب‌ها: